Agrooaza

Jak dotrzeć do większej ilości użytkowników i pokazać im swoje produkty? Rozkręcić swoją stronę WWW i profile w Social Media!

II Festiwal Gamingowy w Raciborzu

Fani niecierpliwie czekali na wyniki zmagań drużyn graczy FIFA, Counter-Strike i League of Legends więc na bieżąco relacjonowaliśmy statusy rozgrywek. Połączenie cyfrowego świata
z klimatem renesansowego Zamku Piastowskiego w Raciborzu to duże wyzwanie – nie pokonało nas!

Komputronik Racibórz

Daliśmy drugie życie fanpage’owi na Facebooku. Skupiliśmy się na pozyskaniu jak największej liczby klientów, których chcieliśmy zachęcić do wybierania lokalnych rozwiązań.

OstrogNET

Firma, która działa na lokalnym rynku już 17 lat. Czasy się zmieniają, więc wejście do sieci było nieuniknione. Zdecydowaliśmy się na fanpage na Facebooku oraz uwydatnienie widoczności firmy w social media.

MM finanse

Największym wyzwaniem dla pani Moniki było pozyskanie klientów z branży deweloperskiej – a do tego profesjonalny wizerunek to absolutna podstawa.

CRIS – Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych

Szkoda by było, gdyby informacje o szkoleniach, ciekawych przedsięwzięciach lub dofinansowaniach odbiłyby się echem gdzieś poza Internetem. Obecna strona WWW nie działała jak powinna, więc postanowiliśmy to poprawić.

Modna Bielizna

Wybór kanałów komunikacji wcale nie jest taki prosty, jeśli chce się dotrzeć do jak największej liczby użytkowników i potencjalnych klientów. Postawiliśmy tutaj na Facebooka.